Конкурентна валідність

Валідність надає інформацію про те, наскільки тест в реальній практиці досліджує те, на вимірювання чого він спрямований. Конкурентна валідність являється одним із способів здобування такої інформації. Тестові показники (або інші величини, такі, як, наприклад, результати оцінювального дослідження або структурованого інтерв’ю) порівнюються з зовнішніми критеріями продуктивності. В якості таких критеріїв можуть виступити висновки експертів, деяка інша система оцінювання або ж реальні свідчення продуктивності діяльності.

Таким чином, якщо людина, котра отримує високі показники в тесті навичок торгівельної діяльності, окрім цього має значні реальні досягнення в цій сфері (високий рівень продажів, додаткові бонуси, перші місця в рейтингу серед колег), методику можна вважати валідною.

В хороших посібниках до тестів завжди представлені показники конкурентної валідності. Це допомагає користувачеві зрозуміти, наскільки ефективно методика вимірює те, на дослідження чого вона націлена.

3

I

Q

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

І

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Ц

Ч

Ш

Я