Класична теорія тестування

При вимірюванні будь-чого, від зросту людини, до кількості людей, котрих можна вмістити в машині, людина припускається помилок. Таким чином, при повторному вимірюванні буде отримано дещо інший результат. В якості прикладу можна спробувати декілька разів підрахувати загальну суму своїх комунальних платежів.

Цей феномен обумовлюється відносною точністю інструментів вимірювання, ставленням дослідника до процедур, котрі він виконує та випадковими факторами, що виникають безпосередньо під час вимірювання. У рамках Класичної теорії тестування розглядаються прояви цих феноменів у сфері психологічної діагностики. Вимірюючи людські здібності дослідник отримує «очевидні показники», в основі яких лежать «реальні показники».

Значна кількість статистичного інструментарію, що використовується в психодіагностиці, було розроблена з метою встановлення того, якими можуть бути «реальні показники» і того, наскільки отримані показники можуть підлягати впливу. Це являється однією з переваг представленої концепції.

3

I

Q

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

І

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Ц

Ч

Ш

Я