Мотивація

Мотивація охоплює широке поле психологічних досліджень, пов’язаних зі встановленням того, чому люди діють та чому вони обирають певний вид діяльності для досягнення своїх цілей.

Надзвичайно важливим є урахування концепції мотивації в сфері бізнесу. Воно дає можливість зрозуміти, яким чином можна надихнути працівників на досягнення індивідуальних та корпоративних цілей. Останнім часом концепція «управління цілепокладанням» та впровадження бонусів за продуктивність базується на дуже специфічному підході до людської мотивації. Крім того, популярна галузь підтримуючої психології, в рамках котрої було встановлено, що мотивація являється головною проблемою сучасної промисловості, вплинула на розвиток управління персоналом.

За допомогою тестів можна виміряти людську мотивацію, і дослідження свідчать, що особу можна вмотивувати у набагато більше різних способів, ніж вважалося раніше (зокрема, гроші не посідають вершину мотиваційного списку, навіть навпаки, у деяких людей бонуси за досягнення певних результатів можуть викликати протилежну реакцію). Взагалі ж молодь та люди старшого віку мають абсолютно різні мотиватори.

Дослідження мотивації працівників може принциповим чином вплинути на специфіку управління організацією.

3

I

Q

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

І

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Ц

Ч

Ш

Я